مار را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
  • کدخبر 1146
  • 1402/08/08-09:25
  

جلسه توسعه همکاریهای متقابل سازمانهای جهاد کشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی استان برگزار شد

جلسه توسعه همکاریهای متقابل سازمانهای جهاد کشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی استان برگزار شد

در این جلسه که بعدازظهر امروز در سالن جلسات شهیدان باقری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با حضور مهندس چاله چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی،معاون برنامه ریزی و مدیر حوزه ریاست و مهندس پیر مراد مرادی رئیس سازمان نظام مهندسی، معاونین و تعدادی از اعضای شورا برگزار شد، مهمترین زمینه های همکاریهای فی مابین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی سنم کرمانشاه در ابتدای جلسه رئیس نظام مهندسی عناوین مطالبات صنفی اعضا و پیشنهادات سازمان را در قالب ۲۴ بخش شامل مبادله و اجرایی شدن تفاهم نامه های همکاری،توسعه خدمات فنی و مهندسی توسط اعضا خصوصا در بخشهای آب و خاک و صنایع تبدیلی، واگذاری حداکثری فعالیتهای غیر حاکمیتی، طراحی و ایجاد مجتمع های تولیدی برای اشتغال پایدار اعضا،کمک به ساماندهی واحدهای گیاهپزشکی، اجرایی شدن تبصره ۳ ماده ۸۳ و... بهره مندی اعضای سازمان از خدمات رفاهی جهاد مطرح کرد.
 در ادامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی ضمن اعلام آمادگی برای واگذاری کلیه وظایف غیر حاکمیتی از سازمان نظام مهندسی خواست هر یک از موارد تخصصی اشاره شده جهت واگذاری را در قالب یک طرح و تفاهم نامه به مدیریتهای تخصصی جهاد کشاورزی پیشنهاد نماید تا پس از انجام بررسیها و کارکارشناسی لازم برای واگذاری آن اقدام شود.

مهندس چاله چاله ساختار سازمان نظام مهندسی را یک ظرفیت مناسب و توانمند در برون سپاری وظایف و کاهش مشکلات کمبود نیروی انسانی مورد نیاز خدمات رسانی سازمان جهاد کشاورزی به تولید کنندگان و بهره برداران عنوان کرد که میتواند به عنوان یک فرصت در اختیار مدیران بخشهای دولتی باشد.

در پایان جلسه نیز مقرر شد جلسات بین دو سازمان به طور مستمر برگزار و پیشرفت همکاریهای متقابل مورد ارزیابی قرار گیرد.