مار را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
  • کدخبر 212
  • 1398/11/03-08:26
  

مرکز خدمات عنوان تابلوی هر مهندس کشاورزی دارای رتبه میباشد

مرکز خدمات عنوان تابلوی هر مهندس کشاورزی دارای رتبه میباشد

رییس سازمان مرکزی گفت: مرکز خدمات عنوان تابلوی هر مهندس کشاورزی دارای پروانه می باشد و هر عضو حداقل در یک زمینه و در صورت داشتن شرایط و صلاحیت، در چندین زمینه می تواند فعالیت نماید.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، شاهرخ رمضان نژاد در شورای مدیران سازمان مرکزی گفت: هر عضو دارای پروانه اشتغال می تواند پس از دریافت مجوز، از عنوان مرکز خدمات استفاده نماید.  وی اظهار داشت: تابلوی مراکز خدمات اعضای حقیقی و حقوقی یکسان و متحدالشکل می باشد.

رییس سازمان مرکزی تصریح کرد: بر اساس  ماده (7) آيين نامه اجرایی قانون تاسيس سازمان؛ "مهندسين كشاورزي و منابع طبيعي مي توانند در زمينه خدمات تخصصي از قبيل مطالعه، طراحي، اجراء، نظارت بر اجراء، راه اندازي، بهره برداري، كنترل و بازرسي، ارزيابي، تحقيق، تشخيص، مشاوره، اظهار نظرفني، نظارت بر توليد و .... فعاليت نمايند"؛ و در بهره مندي از اين حق، اعضاي سازمان مجاز و محق به راه اندازي محل كار و درج زمينه هاي فعاليت ياد شده متناسب با رشته تحصيلي و صلاحيت در انواع اقلام تبليغي و اطلاع رساني نظير كارت ويزيت، تابلوي محل فعاليت بصورت فيزيكي و در فصاي مجازي مي باشند.

وی گفت: تمامي دارندگان پروانه اشتغال حقيقي و حقوقي به شرط داشتن مجوز، از امتياز تابلوي متحد الشكل مصوب تحت عنوان مركز خدمات كشاورزي غيردولتي برخوردار بوده و مجاز به استفاده  از آن مي باشند، بديهي است براي تخصصي تر كردن امور، متناسب با رشته تحصيلي و زمينه هاي صلاحيت و رتبه به عنوان مثال عضو رشته دامپروري از عنوان "مركز خدمات دامپروري غير دولتي" به همين ترتيب مركز خدمات باغباني غيردولتي و .... مي باشند.

وی اذعان داشت: از آنجايي كه افزايش بهره وري و ضريب نفوذ دانش در كشاورزي، استراتژي اصلي سازمان مي باشد، لذا استقرار دفاتر كار اعضاي سازمان در كنار توليدكنندگان و روستاها و راه اندازي يك مركز خدمات كشاورزي غيردولتي در هر دهستان از برنامه هاي با اولويت سازمان می باشد و اين مراكز مي توانند مجموعه ای از خدمات تخصصي و عمومي را مطابق شرحي كه داده شد؛ ارايه نمايند.