مار را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
  • کدخبر 213
  • 1398/11/06-13:00
  

✅تمدید زمان اجرای بخشنامه الزام دارا بودن پروانه اشتغال برای ارجاع کار

✅تمدید زمان اجرای بخشنامه الزام دارا بودن پروانه اشتغال برای ارجاع کار

🔸پیرو بخشنامه شماره 98/4844 مورخ 09/10/98 سازمان مرکزی، مبنی بر الزام دارا بودن پروانه اشتغال اعضای حقیقی و حقوقی سازمان برای ارجاع کار در سامانه سانکا که مقرر بود از ابتدای بهمن ماه سالجاری اجرایی گردد، با عنایت به درخواست برخی استان ها و موافقت ریاست سازمان مرکزی، به منظور فراهم شدن فرصت بیشتر برای اعضای سازمان برای دریافت پروانه اشتغال و همچنین تسهیل در اجرای بخشنامه اخیر معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی، مهلت مذکور با یک ماه تمدید، اول اسفندماه سالجاری تعیین می گردد.
🔸گفتنی است، با پیگیری های سازمان مرکزی، معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی، با ارسال بخشنامه ای در مورخ 23/10/98، اجرای تبصره «۳» ماده (۸۳) آیین نامه اجرایی قانون تأسیس را به واحدهای تابعه ابلاغ کرد.
🔸بر اساس ماده (۲) آیین نامه اجرایی، اعضای سازمان برای فعالیت های مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ملزم به داشتن پروانه از سازمان می باشند.
🔸بر این اساس، آن دسته از اعضای سازمان که پروانه اشتغال آنان فاقد اعتبار بوده و یا در سامانه سانکا ثبت نشده است، ضروری است هر چه سریع تر نسبت به اخذ و یا تمدید پروانه خود اقدام نمایند.